Ўзбекистон куфр ҳукуматини дўст тутманг!
Муваҳҳид биродарларим, сизлар, ширк ва унинг тарафдорларидан юз ўгирингизлар, ҳамда Пайғамбар соллалоҳу алайҳи васалламга ва у кишининг саҳобаларига ҳақиқий эргашувчилардан ва бу ширкдан безор бўлиш сояси остида Аллоҳнинг динини Ер юзида жорий қилувчиларга сафдош бўлишга ҳаракат қилингиз!
Савол: Ўзбекистон демократик тузуми Ислом шариъатига нечоғлик зид?
Жавоб: Ҳар бир куфр жамиятлари, Ислом динига зид бўлган ва унга ўзлари рози бўлган тизим ва дастурларни тузиб олганлар. Инсонлар ўз калтафаҳм ақллари билан ўйлаб чиқарган ва уни ўзларига дин деб рози бўлган – коммунизм, социализм, капитализм ва бошқалар бунга мисол бўлади. Шулар жумласига Аллоҳ азза ва жалланинг динига алоқаси бўлмаган–ДЕМОКРАТИЯ ҳам киради.
Демократия сўзи грек-юнон сўзидан олинган бўлиб, “демос” – халқ, омма ва “кратос” – бошқарув, ҳукумат, қонун чиқариш деган маънодаги сўзлардан келиб чиққан. Бундан кўриниб турибдики, демократия сўзининг маъноси – омма ҳукмронлиги, ҳалқ бошқаруви ёки ҳалқ қонунчилигидир.
Бу ҳукмронлик ҳалқнинг ёки тоғутнинг бошқаруви бўлиб у шариат бўйича эмас, балки конституция бўйича бошқарилади. Улар бу конституцияни Қуръондан кўра кўпроқ эъзозлайдилар, юқори қўядилар. Бунинг сабаби, улар конституцияларининг ҳукмини Қуръоннинг ҳукмидан ва конституцион қонунни Қуръондаги қонунлардан устун қўядилар.
Аллоҳнинг қонунлари бутун инсониятнинг икки дунёдаги бахт-саодати, манфаати ва ҳуқуқлари идеал бир тарзда кўзда тутилган мукаммал бир қонунлардир ва у қиёматга қадар ҳеч қачон ўз кучини йўқотмайди. Инсонлар томонидан тузилган қонунлар эса бирон-бир табақанинг, ёки давлатнинг, ёки миллатнинг, ёки узоққа борса халқлар бирлигининг манфаатинигина кўзда тутган нуқсонли ва замонлар ўтиши билан ўзгартирилишга муҳтож бўлган қонунлардир.Умуман олганда инсонлар тарафидан тузилган қонунларнинг жуда кўпчилиги Аллоҳнинг қонуни бўлмиш шариъатга зиддир.Қуйида ушбу зиддиятлардан баъзисинигина кўриб чиқамиз.
Ўзбекистон демократик тузуми конституциясининг 2-боб, 9-моддасида шундай иборани учратамиз : “Жамият ва давлат ҳаётининг энг муҳим масалалари халқ муҳокамасига тақдим этилади, умумий овозга (референдумга) қўйилади”.
Жамият ва давлат ҳаётининг энг муҳим масалалари халқ ҳукмига ҳавола қилиниши фақат халқ ҳукмронлиги Аллоҳ ҳукмронлигидан устун саналсагина содир бўлиши мумкин. Бундан кўра каттароқ куфр бўлиши мумкинми? Аллоҳ таоло шундай деди:
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا أَطِيعُوا اللَّهَ وَأَطِيعُوا الرَّسُولَ وَأُولِي الْأَمْرِ مِنْكُمْ فَإِنْ تَنَازَعْتُمْ فِي شَيْءٍ فَرُدُّوهُ إِلَى اللَّهِ وَالرَّسُولِ إِنْ كُنْتُمْ تُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ ذَلِكَ خَيْرٌ وَأَحْسَنُ تَأْوِيلًا
“Эй мўминлар, Аллоҳга, ва росулга итоат қилингиз ҳамда ўзларингиздан бўлган (яъни мусулмон) ҳокимларга бўйинсунингиз! Бордию бирон нарса ҳақида талашиб қолсангиз,— агар ҳақиқатан Аллоҳга ва охират кунига ишонсангиз — у нарсани Аллоҳга ва пайғамбарига қайтарингиз! Мана шу яхшироқ ва чиройлироқ ечимдир”.Нисо, 59-оят маъноси.
Аллоҳ таоло ҳар қандай келишмовчиликни Аллоҳ ва росулига яъни Қуръон ва Суннатга қайтаришни иймоннинг таркибий қисмларидан қилди. Демократик тузумда Қуръоннинг оятлари, Росулуллоҳ соллалоҳу алайҳи васалламнинг ҳадислари эътиборга олинмайди, бирон ҳукм конституция пунктларига тўғри келсагина қабул қилинади, чунки конституция уларнинг муқаддас китобидир. Ўзбекистон куфр ҳукумати конституциясининг 3-боб, 16-моддасида ушбуларни учратамиз:
“Мазкур конституциясининг бирорта қоидаси ўзбекистон республикаси ҳуқуқ ва манфаатларига зарар етказадиган тарзда талқин этилиши мумкин эмас.Бирорта ҳам қонун ёки бошқа норматив-ҳуқуқий ҳужжат конституция нормалари ва қоидаларига зид келиши мумкин эмас ” дейилган.
Аллоҳ таоло Юсуф сурасининг 40-чи оятида шундай деди:
(إِنِ الْحُكْمُ إِلَّا لِلَّهِ أَمَرَ أَلَّا تَعْبُدُوا إِلَّا إِيَّاهُ ذَلِكَ الدِّينُ الْقَيِّمُ وَلَكِنَّ أَكْثَرَ النَّاسِ لَا يَعْلَمُونَ)
“Ҳукм-ҳокимлик фақат Аллоҳникидир. У зот сизларни фақат Ўзигагина ибодат қилишга буюргандир. Энг тўғри дин мана шудир. Лекин одамларнинг кўплари буни билмайдилар”.
Каҳф сурасининг 26-чи оятида шундай деди:
(ولا يشرك في حكمه أحدا)
“ У Ўз ҳукмида ҳеч кимни шерик қилмас”. [Каҳф:26]
Шўро сурасининг 21-чи оятида:
(أم لهم شركاء شرعوا لهم من الدين مالم يأذن به الله)،
“Балки улар учун Аллоҳ буюрмаган нарсаларни уларга шариат қилиб берган шериклари бордир”?!— деди.[Шуро:21]
Оиз ибн Амр Ал-Музаний розиъаллоҳу анҳудан ривоят қилинган ҳадисда Росулуллоҳ саллоллоҳу алайҳи васаллам шундай дедилар:
{ الْإِسْلَامُ يَعْلُو وَلَا يُعْلَى }
“Ислом олий бўлади, лекин ундан бирон нарса олий (устун) бўлмайди”
Аллоҳ таоло кишининг ўз овозини Росулуллоҳ саллоллоҳу алайҳи васалламнинг овозидан баланд кўтаришлиги амалларнинг ҳабата бўлишига олиб бориши баён қилди:
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَرْفَعُوا أَصْوَاتَكُمْ فَوْقَ صَوْتِ النَّبِيِّ وَلَا تَجْهَرُوا لَهُ بِالْقَوْلِ كَجَهْرِ بَعْضِكُمْ لِبَعْضٍ أَنْ تَحْبَطَ أَعْمَالُكُمْ وَأَنْتُمْ لَا تَشْعُرُونَ
“Эй иймон келтирганлар! Овозингизни Пайғамбар овозидан юқори кўтарманг ва унга бир-бирингиз ила сўзлашгандек дағал сўз айтманг, ўзингиз сезмаган ҳолда амалларингиз ҳабата бўлиб қолмасин”! [Ҳужорот:2]
Росулуллоҳ саллоллоҳу алайҳи васалламнинг овозидан баландроқ қилиб овозни кўтариш яхши амалларнинг ҳабата бўлишига олиб борса, энди Росулуллоҳ саллоллоҳу алайҳи васалламнинг ҳукмидан бошқа ҳукмни юқори қўйишлик нима бўлади?! Бундай кишинининг кофир бўлишлигида шак-шубҳа йўқ! Аллоҳ таоло деди:
(فلا وربك لا يؤمنون حتى يحكموك فيما شجر بينهم ثم لا يجدوا في أنفسهم حرجاً مما قضيت ويسلموا تسليماً).
“Йўқ, Роббингизга қасамки, то улар ўз ўрталарида чиққан келишмовчиликларда сизни ҳакам қилмагунларича ва кейин сиз чиқарган ҳукмдан дилларида ҳеч қандай танглик топмай, тўла таслим бўлмагунларича-бўйинсунмагунларича зинҳор мўмин бўла олмайдилар”. [Нисо:65]
Урва ибн Зубайр розияллоҳу анҳудан ривоят. Икки киши ўзаро хусуматлашиб, Росулуллоҳ соллоллоҳу алайҳи васалламнинг олдига келдилар. Росулуллоҳ соллоллоҳу алайҳи васаллам улар ўртасида ҳукм чиқардилар. Росулуллоҳ чиқарган ҳукм унинг зарарига бўлгани учун ҳукмдан қониқмаган киши: “Бизни Умар розиъаллоҳу анҳунинг олдига юбор” – деди. Росулуллоҳ саллоллоҳу алайҳи васаллам: “Ҳа, Умарнинг олдига боринглар” – дедилар. У иккиси чиқиб Умар розиъаллоҳу анҳунинг олдига келдилар ва улардан бири: “Эй Хаттобнинг ўғли! Росулуллоҳ саллоллоҳу алайҳи васаллам менинг фойдамга ҳукм чиқарган эди, бу эса: “Бизни Умар олдига юбор” – дегани учун Росулуллоҳ саллоллоҳу алайҳи васаллам бизни сизнинг олдингизга юборди” – деди.
Умар разияллоҳу анҳу: “Шунақами” – деб, сўрадилар. Зарарига ҳукм қилинган кимса: “Ҳа” – деб, жавоб берди. Шунда Умар розиъаллоҳу анҳу: “Мен чиқиб, ўрталарингизда ҳукм қилгунумча, тўхтаб туринглар!” – деди-да, ва уйга кириб, қиличини яланғочлаб чиқиб келди ва “Бизни Умар олдига юбор” — деган кимсани қатл қилди.
(ما كان لمؤمن ولا مؤمنة إذا قضى الله ورسوله أمراً أن يكون لهم الخيرة من أمرهم).
“Ҳеч бир мўмин эркак ва ҳеч бир мўмина аёл учун Аллоҳ ва Унинг Росули бир ишга ҳукм қилганида, ўз ишларини ўзларича ихтиёр қилмоқ йўқ” [Аҳзоб:36]
Юқорида зикр қилганимиздек Ўзбекистон куфр ҳукумати конституциясининг 3-боб, 16-моддасида: “Мазкур конституциясининг бирорта қоидаси ўзбекистон республикаси ҳуқуқ ва манфаатларига зарар етказадиган тарзда талқин этилиши мумкин эмас.Бирорта ҳам қонун ёки бошқа норматив-ҳуқуқий ҳужжат конституция нормалари ва қоидаларига зид келиши мумкин эмас ” – дейилмоқда.
Эй Аллоҳ, биз сенга ҳар қандай куфр ва унинг аҳлидан бароатимизни-безорлигимизни эълон қиламиз. Шунингдек Аллоҳ азза ва жалланинг шариъатидан бир қонунни, сўзни ва дастурни афзал санаётган ҳар бир кишидан бараоатимизни эълон қиламиз. Эй Аллоҳ, Диннинг барчаси фақат сен учун бўлиб, куфр ва ширк йўқолгунча Ўзингнинг йўлингда жанг қилишимизга ёрдам бер, Эй буюк Аллоҳ Сен бизга:
وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّى لَا تَكُونَ فِتْنَةٌ وَيَكُونَ الدِّينُ كُلُّهُ لِلَّهِ فَإِنِ انْتَهَوْا فَإِنَّ اللَّهَ بِمَا يَعْمَلُونَ بَصِيرٌ
“То (дунёда) бирон фитна қолмай, бутун дин фақат Аллоҳ учун бўлгунга қадар улар билан жанг қилинглар! Энди агар (кофирликдан) тўхтасалар, бас, албатта Аллоҳ қилаётган амалларини кўргувчидир” [Анфол:39] – деб буюрдинг, буйруқларингга амал қилишимизда Ўзинг бизга ёрдам бер!
Эй Аллоҳ, Сен рози бўлган динга биз ҳам розимиз.
(الْيَوْمَ أَكْمَلْتُ لَكُمْ دِينَكُمْ وَأَتْمَمْتُ عَلَيْكُمْ نِعْمَتِي وَرَضِيتُ لَكُمُ الأِسْلامَ دِيناً)
“Бугун сизларга динингизни комил қилдим, неъматимни бенуқсон, тўкис қилиб бердим ва сизлар учун (фақат) Исломни дин деб рози бўлдим” [Моида:3]
Эй Аллоҳнинг бандаси, ё Аллоҳнинг дини Исломни танла ё демократия каби куфр тузумини танла, яъни ё иймонни ё куфрни танла! Шуни билингизким иймон билан куфр бир жойда жам бўлмайди.
Аллоҳ таъоло деди:
وَقُلِ الْحَقُّ مِنْ رَبِّكُمْ فَمَنْ شَاءَ فَلْيُؤْمِنْ وَمَنْ شَاءَ فَلْيَكْفُرْ إِنَّا أَعْتَدْنَا لِلظَّالِمِينَ نَارًا أَحَاطَ بِهِمْ سُرَادِقُهَا وَإِنْ يَسْتَغِيثُوا يُغَاثُوا بِمَاءٍ كَالْمُهْلِ يَشْوِي الْوُجُوهَ بِئْسَ الشَّرَابُ وَسَاءَتْ مُرْتَفَقًا
“Айтинг: «(Бу Қуръон) Роббингиз томонидан (келган) Ҳақиқатдир. Бас, хоҳлаган киши иймон келтирсин, хоҳлаган кимса кофир бўлсин». Аниқки, Биз золим — кофирлар учун алангалари дўзахиларни ўраб-чирмаб оладиган дўзахни тайёрлаб кўйгандирмиз. Агар улар (ташналик шиддатига чидамай) сув сўрасалар, эритилган (доғланган) ёғ каби юзларни куйдиргувчи сув берилур. Нақадар ёмон ичимлик у, нақадар ёмон жой у!” (Каҳф: 29)
Салоҳиддин Мужоҳид